السبت، 4 سبتمبر 2010

الخروشة (38) بطلوا كسل بقى .. الجزء الثانى والاخير


مازلت مع هوايتى المحببة ... الصور ... الصور ..  المرة دى صور ملونة يا قوم  ..لانكم تعبتم من الصورة بالابيض والاسود ....... وكمان تعبتم من كتابة التعليقات ....... انا بقى كتبت نيابة عنكم التعليقات ... بس كنت غلس شوية........ هتسالونى غلس ازاى؟ هاقولكم ازاى........

انا كتبت التعليق على لحم الصورة مباشرة و ليس تحتها كالعادة.. و غيظاً فيكم كتبت التعليق بخط صغير ....... عشان اللى عايز يقرأ التعليق هيبقى مجبر يضغط على الصورة بشكل منفصل حتى يقدر يقرا بوضوح اللى مكتوب عليها....... موش بقولكم انا كنت غلس شوية ........

 على كل حال اللى عايز يقرا التعليق يضغط على الصورة مرتين متتاليتين ...  
واللى موش عايز يقرا التعليق إلا من الصفحة الرئيسية يضغط على نفسه و يشترى نظارة نظر .. بطلوا كسل بقى ...  يالا... رحلة سعيدة و ممتعة لغير الكسولين





































  






























































الان فى ختام الخروشة انشر بعض الصور الخفيفة على سبيل الممازحة معكم و التلطيف لكم ...... حتى نخرجكم من تاثيرات عميقة قد .. اقول قد  تكون  صور و تعليقات الخروشة بجزئيها قد سببت بعض الارهاق الفكرى لكم













  































































خلاص خلاص .. حمد لله على سلامة الوصول يا قوم المخروشين .. عارف انكم تعبتم اوى اوى من الخروشة بجزئيها الاول والثانى..سماح بقى

 الصراحة كتبت التعليق بخط صغير نسبيا حتى لا افسد مكونات الصورة فقط
"محدش يسالنى بجيب الصور دى منيين"


وكل عام وانتم بخير

تحياتى .. ونلتقى فى خروشة جديدة بأذن الله
عمــــر المصـــــــرىأئها ب









إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

أرشيف المدونة الإلكترونية