الجمعة، 3 سبتمبر 2010

الخروشة _ 38 _ بطلوا كسل بقى ... الجزء الاول




مازلت مع هوايتى المحببة ... الصور ... الصور ..  المرة دى صور ملونة يا قوم المخروشين ..لانكم تعبتم من الصورة بالابيض والاسود ....... وكمان تعبتم من كتابة التعليقات ....... انا بقى كتبت نيابة عنكم التعليقات ... بس كنت غلس شوية........ هتسالونى غلس ازاى؟ هاقولكم ازاى........ انا كتبت التعليق على لحم الصورة مباشرة و ليس تحتها كالعادة.. و غيظاً فيكم كتبت التعليق بخط صغير ....... عشان اللى عايز يقرأ التعليق هيبقى مجبر يضغط على الصورة بشكل منفصل حتى يقدر يقرا بوضوح اللى مكتوب عليها....... موش بقولكم انا كنت غلس شوية ........ على كل حال اللى عايز يقرا التعليق يضغط على الصورة مرتين متتاليتين... واللى موش عايز يقرا التعليق الا من الصفحة الرئيسية يضغط على نفسه و يشترى نظارة نظر .. بطلوا كسل بقى...  يالا... رحلة سعيدة و ممتعة لغير الكسولين 

















































































































































































خلاص خلاص .. حمد لله على سلامة الوصول .. عارف انكم تعبتم اوى اوى..... الصراحة كتبت التعليق بخط صغير نسبيا حتى لا افسد مكونات الصورة فقط ..... سماح؟ نلتقى فى الجزء الثانى .. بس محدش يسالنى بجيب الصور دى منيين

 

تحياتى .. ونلتقى فى خروشة جديدة بأذن الله
عمــــر المصـــــــرىأئها ب




إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

أرشيف المدونة الإلكترونية