السبت، 20 مارس، 2010

الخروشة الرابعة .. شوية صـــور

الجدع اللى معايا ده هيجننى .... بقالو اسبوعين عطلان خالص... كل يوم استناه .. ومع ذلك موش بيجى ... شكلو مشغول فى الشغل..او تعبان .. او قرفان ... او زعلان من حد  ... او حد زعلان منه .. اصل انا عارفه كويس .. موش دايما دماغه شغال .. احيانا بتتعطل او .. بيعطلها بصراحة بنفسه.
المهم ... نسيبه براحته شوية لما يروق ... وانا بقى قلت لعمل لكم دماغ جامدة ... بشوية صور يارب تعجيكم .. ولو موش هتعجبكم .. انتوا حريين بقى ... على رأى المثل .." يا بخت من وفق رأسين فى الحلال "  .. يالا بلاش كسل انزل للصور اغسلو عيونكم وقلوبكم كمان




























 

 
 
 
 

شوفتو صور الاطفال الصغيرين ؟!!!؟ ؟... الى عنده اطفال  ربنا يخليهم له .... واللى معندوش ربنا يعطيه ... واللى لسه موش متجوز ... يتنيل على عينه و يتتصرف بقى

تحياتى / عمر المصرى،

ملاحظة: اضغط على اى صورة عشان تشوفها بحجمها الكبير يا معلم
 







إجمالي مرات مشاهدة الصفحة